Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



B.R.0.K.E.N , B.R.0.K.E.N , B.R.0.K.E.N ;'(
Tuesday 24 April 2012 | 20:30 | 0 comments
assalamualaik0m guyss , hummm ~ da lma kenn aku ta update bl0gger nyh ? mkl0mlaa , hari t0w ad s0me preblem0 ckit ! lupaa pasw0d d0whh , h0h0 ;) da brhab0k punss bl0gger ksayangan aku nyh ! cyann sama dea ! bnyak sngt st0ry yg aku nx st0ry hari nyh but  xlaqh bnyak sngt , hikhik ;D



n0w aku da break dngn myrul syah aku ! almkl0mlaa , mybe kami mmang ditakdirkan unt0k berpisah k0wdd ~ da tada j0d0h kenn , nx buat cmnea ? rytee ? aku redha dngn apa yg berlaku keatas aku dngn myrul ! bak kata pepatah , KALAU ADA J0D0H TA KEMANA kenn sygss ? smile :) smile :) smile :) aku c0uple dngn dea start 1/1/2012 - awal bulan 3 jew k0wd ! lama laa jgak , hihi ); mmang tak dinafikan kalau susah sngt unt0k aku lupakan dea wlawp0n kami juz brhubung mlalui fb , skype n f0n jewp ! cinta jarak ja0h laqh katakan , heee ~ :3 after that , ad s0rng llaky yg curi hatiku slepas si myrul syah t0w ! nama dea ....... ! aummmm ^^ secret recipe l0rhh ,  capital R ! aku c0uple dngn dea hnya sebulan jewp , kami break c0z ad sdikit salah faham ! btw , mmang superbb laqh c0uple dngn dea , dea se0rng yg hepy g0 lucky but n0t swetz ! dea t0w mcm malu-2 ckit , kkadang aku rasa segan laqh jgak dngn dea t0w >< dea sentiasa mnceriakan aku dngn lawak senget yg tah apa-2 lgi ! h0h0 ;) aku sygss k0wd sama dea ! auchhh -,- tergugat iman deyhh , >,<



Labels: ,